Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego mnie tu nie było 4 miesiące ???




Witajcie po 4-miesięcznej przerwie :) 


Długo się zastanawiałam - wrócić czy nie?
Jednak jestem :)

Czas mojej nieobecności to czas intensywnej pracy - zbliżający się koniec roku dla nauczyciela to niełatwy czas, a wszystko co związane z dodatkową funkcją wychowawcy wcale nie ułatwia tego. Potem nastały wakacje, a ja zamiast wypoczywać postanowiłam dodać sobie obowiązków. Już taka jestem - nie umiem nic nie robić!

Spełnianie marzeń sprawia, że jestem szczęśliwa, więc nie mogę się w tej kwestii ograniczać :)
Oto jedno z nich...

...Pięknografia...













...bo do odważnych świat należy :) 

Znajdziesz mnie tu IG oraz tu FB.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli mnie odwiedzisz - to dodaje niesamowitej otuchy i wiary, 
że "warto było szaleć tak".

Pozdrawiam
P.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Slammed Collen Hoover [PRZEDPREMIEROWO]

TYTUŁ Slammed AUTOR Collen Hoover Rok wydania 2012/2018 Wydawnictwo  YA! Layken Cohen, dla najbliższych Lake, po śmierci swojego taty wraz z mamą i młodszym bratem opuszczają Teksas. Ich nowy dom znajduje się teraz w Michigan. Dziewczyna nie pokłada wielkich nadziei z tym miejscem - jednak swoje pierwsze kroki w dorosłe życie stawia właśnie tutaj. Jednak już po kilku dniach spędzonych w Michigan jej życie nabiera nowych  barw. Sprawcą tego jest Will - sąsiad z naprzeciwka :) Wszystko wydaje się takie proste, aż do dnia kiedy Lake rozpoczyna naukę w nowej szkoły... Uczucie, które tak szybko rozwinęło się między bohaterami zostaje wystawione na próbę. Co spotka Layken i Willa? Jak poradzą sobie w nowej sytuacji? Myślę, że rozwinięcie Was zaskoczy :) *** "Slammed" to nowe wydanie powieści "Pułapka uczuć" z 2012 roku. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i na pewno nie ostatnie. Nie wiem jakim cudem dotychczas ta pozycja nie wpadła mi w r

#9/2017 Błękit Lisa Glass

TYTUŁ Błękit AUTOR Lisa Glass Rok wydania 2017 Wydawnictwo  Zielona Sowa "Dla szesnastoletniej Iris surfing jest wszystkim. Kiedy na jej drodze staje przystojny i utalentowany surfer, życie dziewczyny nabiera zawrotnego tempa. Podczas niesamowitych wakacji Iris zatraca się w szalonym świecie Zeke`a i przeżywa namiętną miłość, jakiej nigdy wcześniej nie doświadczyła." Wakacje. Iris pracuje w sklepie, a w wolnym czasie uprawia amatorsko surfing. Kocha ten sport miłością najszerszą. Wciąż cierpi po rozstaniu z Danielem - chyba nadal go kocha. On jednak ma już nową dziewczynę. Zake to zawodowy surfer. Żyje sportem i podróżami. W jego żyłach płyną wody oceanu zamiast krwi. Kocha adrenalinę, lubi ryzyko na zbyt wysokich falach. Pomimo młodego wieku osiągnął wiele i jest gwiazdą surfingu. Iris mieszka w Newquay. Zake jest w Newguay tylko na chwilę. Poznają się na zajęciach z jogi - ona bez makijażu, w niezbyt wyjściowych portkach; on sylwetka spor

Cudowny chłopak R.J.Palacio

TYTUŁ Cudowny chłopak AUTOR R.J.Palacio Rok wydania 2017 Wydawnictwo  Albatros "Nie oceniaj  książki  ludzi  po okładce  wyglądzie." August to dziesięcioletni chłopczyk. Nigdy nie chodził do szkoły, lekcji udzielała mu mama w domu.  August przeszedł dwadzieścia siedem operacji. Co mu dolega? Nieznany wcześniej typ dyzostozy żuchwowo-twarzowej, wywołanej przez autosomalną mutację recesową w genie TCOF1 zlokalizowanym na chromosomie piątym, z towarzyszącym połowicznym niedorozwojem twarzy, charakterystycznym dla zespołu Goldenhara.  Przychodzi dzień, w którym August musi zmierzyć się ze "światem" - idzie do szkoły, do klasy piątej. Jak poradzi sobie z tym "światem"? ...bo fakt, że będą się z niego śmiali jest oczywisty... *** "Cudowny chłopak" to opowieść o wyjątkowym i niezwykłym chłopcu. Jednak nie jest tu mowa o jego dysfunkcjach twarzowo-czaszkowych. Książka pomimo poruszanego problemu jest bardzo pozytywną